110309

2009-03-11, 16:40:16 / Kategori: Allmänt

Onsdag, onsdag.
Jag ville inte till skolan imorse, men jag har lovat mig själv att gå på varenda lektion i fortsättningen.. Hittills har jag lyckats och det har gått tre dagar på denna vecka. På fredag åker jag till mamma.. Och det kommer bli bästbästbäst för jag har med mig min pojke.

Stackars Nadia fick göra såndär som gravida gör (kommer inte på vad det heter även fast natalie sa det för två sekunder sen). Höll på att somna i bilen på väg hem och nu sitter jag med tunga ögonlock, bör slänga i mig nåt (eller typ sova?) för jag ska på träning om tre timmar. Jag hatar spinningen för den är så jävla långt bort....

Jaja. Typ kaffe och nåt nu. Måste vakna


natalie

men du var inte på spinning?! eller trodde jag att du sov fortfarande fast du åkte till farsta och sen kom tillbaka. oj scary,då är jag nog mer borta än vad jag trodde.



2009-03-11, 21:31:37

J

ultraljud brushan



2009-03-12, 14:51:38

marineduvet

nej jag var ikke på spinning för jag orkade inte åka till äckelfarsta hihi. Jag var för trött



2009-03-12, 15:29:44



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?