090309

2009-03-09, 17:27:46 / Kategori: Allmänt

Att börjar kvart över två på en måndag är sjuuukt härligt, men hela dagen har jag gått runt och känt att det är fredag idag.. Misstag. Åkte iallafall till stan och fixade lite vuxenpoäng genom att köpa mig lite strumpor! ...och solpuder... och rouge.. och nya knästrumpor (eftersom mina är puts väck helt utan anledning). Kom hem för en stund sen och skräckar inför träningen.. fast lite mindre än vanligt eftersom Foffi kommer. Om jag vet att hon kommer på träningen så finns det typ en liten kraft i mig som också vill, bara för att hon verkligen är den enda jag trivs med.

Snart är det Italien, och jag kommer sluta efter fotbollslägret om jag inte tänder till totalt och börjar älska fotboll så mycket som jag gjorde för typ åtta månader sen.. Jag gillar inte de nya tjejerna (filåt) och jag har svårt att passa in i ett sådant seriöst lag som vi har blivit nu då mina ambitioner lätt slocknar. Och en gigantisk del av mig vill också sluta för att jag saknar mina älskade flickor så otroligt mycket att jag snart spricker.. Så i framtiden blir det mycket häng med er, om ni vill hoppas jag! Hihi.

Jag har sökt massor med lägenheter, så vi får hoppas på att någon hör av sig. Jag tänker bara på första bästa just nu, så om ni hör nåt om någon som har en flat på lut så holla! Jag tar vilket som helst just nu.. Och hittar jag en tvåa kan ni nog förbereda er (någon av er iallafall) för att bli sambo med moi.

Jag är så sjukt lycklig över att jag ska åka till min mamma på fredag! Jag tror inte ni förstår hur lycklig jag är! Jag har inte träffat henne på (räknar i kalendern) 72 dagar, dvs 2 månader och två veckor ungefär. Ack! Jag borde åka upp oftare..





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?