080309

2009-03-08, 18:10:18 / Kategori: Allmänt
Aj aj, mitt huvud värker som vanligt igen. Det är nåt fel på min skalle, har huvudvärk minst tre-fyra gånger om dagen..Kaaan ju faktiskt bero på att jag dricker kopiösa mängder kaffe, sover för länge och aldrig dricker vatten....

Hur som helst, jag sov till tre och har inte gjort mycket mer än att ringa mor, äta och letat lägenheter (igen). Jag får ett ryck ungefär en gång varannan vecka då jag mejlar typ 10 lägenheter på blocket.se. Men det är aldrig någon jävel som svarar heller, dumma idioter. Jag gjorde iallafall ett försök idag igen, plus att jag loggade in på bostadsförmedlingens hemsida och lade intresseanmälan på tre ettor i YS och VS (yttre söderort/västra yttre söderort). Håll tummarna för jag står på könummer 40-20 nånting.. Yay.

Happ, skall hoppa in i duschen och knapra lite alvedon och sedan förväntar jag mig ett telefonsamtal från min man när han slutar jobbet. Usch vad jag känner mig obehövd när jag ber honom ringa när han slutar...... Aja. Dusch!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?