050309

2009-03-05, 16:49:38 / Kategori: Allmänt
Bah, vilken dag. Jag hade inte ens ställt klockan imorse för jag tänkte att natalie hade gjort det haha. Vaknade iallafall runt elva och kom på att man kanske skulle kliva upp eftersom vi nog börjar snart. Jag hann plugga på morgonen innan vi gick, men tro inte fan på att jag får blackout som vanligt på prov. Men men, det gick väl som det gick.
Eftersom det är jude-prov imorrn på religionen så försökte vi hitta någon bok att plugga med, men det fanns bara en så jag och Lisa åkte hem till henne och pluggade massa. Får väl se om man lyckas läsa in alla pissfrågor innan morgondagen, speciellt nu när jag precis kommit hem och ska på träning om en kvart. Efter det måste man ju duscha och hålla på och då finns det ju ingen ork längre till att plugga. Jävla skit, känns som att jag inte ha någon tid, fast jag ska inte säga nåt eftersom jag säkert kommer ge upp och åka till min man istället.......

jaja, idag, äntligen, är det fotbollsträning och som jag har längtat! Dock är jag inte kallad till matchen på söndag (fast ska jag erkänna så är det jävligt skönt eftersom jag inte alls har lust att spela någon match kl. 20 i kylan, och framförallt inte sitta och titta på i kylan) men ändå tråkigt att man inte får vara med på första matchen.

Jag vill till italyyy nu..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?