040309

2009-03-04, 14:40:09 / Kategori: Allmänt

Gah, jag vill bara ha Italien och studenten och värme och roadtrip och fritid och lön och pengar och hinna åka till mamma och shoppa och slippa plugga (för det har jag ju verkligen gjort de senaste månaderna, icke!)
Jag sov absolut ingenting inatt, det är omöjligt då man delar en nittiosäng med någon som ska trycka in mig mot väggen så att jag får ligga med ett kontaktuttag i ryggen eller ansiktet upptryckt mot väggen. Och så blir det inte bättre av att han började tidigare än mig idag, men jag lyckades hålla kvar honom lite och lyckades efter att ha bett snällt om att  få skjuts hem innan han åkte till skolan. Mest bra att min man har bil! Mohaha...

Imorrn är det prov, mediakå. Plugga satan tills min ärta till hjärna inte orkar ta in mer information och text och medialagar och jag vet inte vad. Det är bara 19 dagar till ett lite varmare italien och det bästa med fotbollen: träningsläger! Och det kommer bäras av till milano och kanske (om jag har råd) se milan på champions league.. Camp Nou var ju föga mäktigt, så varför inte gå denna gång?

zhüss




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?