030309

2009-03-03, 21:05:48 / Kategori: Allmänt
chupa-chupa! idag mina vänner har jag varit ambitiös och jobbat på krogään. En tisdag på en krog i sumpan, ja, det finns ju inte mycket att göra precis. Det var skönt till en början att det var lite folk, men efter tre timmar så blev jag bara uttråkad och hade inget att göra förutom att hälla i mig kaffe och gå ut och röka lite då och då. Jag skulle egentligen jobbat 16-23, men jag var tvungen att dra en vit lögn och säga att jag har skola imorrn och vill helst gå hem lite tidigare. Kl 21 skulle jag få gå, men eftersom det var så lite folk fick jag gå kl 20.

Det mest jobbigaste är ju nu att jag trodde min man var hemma när jag var på väg hem, men icke! Så nu har jag åkt hem, varit hemma i tio minuter och ska iväg till honom.. Stress stress! Men jag är glad ändå, för han har blivit mest vuxen och tagit körkort och tatuerat sig på samma dag. Vuxenpoäng: solklar tia aiiight.

off to söder-fakking-malm!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?