hallelujah

2009-06-22, 19:31:26 / Kategori: Allmänt
Okej, det är typ ingen som kommer läsa nåt i den här bloggen eftersom jag inte har skrivit nåt på nån månad. Hur som helst så har månaden varit så äckligt hektisk men samtidigt så himla lyckogivande (om det ens är ett ord).

Jag har äntligen fått en lägenhet efter 7 månaders jakt!! Dockska den delas med en bror som är 22 fast definierar ansvar som en femåring haha. Det blir en tvåa i Trollbäckens nybyggda lägenheter, och sjääälvklart är det jag som får rummet eftersom det är jag som har fixat allt, allt allt! Man märker att min bror inte bara lever på mamma utan på mig också typ..

Äntligen är solen här! Förhoppningsvis åker jag, calle, dennis och anna till helsingborg för att göra nåt, annars blir det bara jag och calle. Hur mysigt som helst! Då blir det typ till att fira min födelsedag eller nåt, jag ska iallafall äta tårta och missbruka alkohol =)

Sen är det bokat för en ny tatuering en vecka efter min födelsedag. Jag hoppas innerligt att smärtan inte kommer vara så outhärdlig som alla andra säger.. då kommer jag nog inte klara av att göra den haha.

Så vad gör jag nu? Jo jag städar vårat rum (som natalie äntligen kan njuta av i ensamhet) och stoppar kläderna i säckar och försöker plocka ihop allt. Mendet är så jävla svårt att komma på vart man ska börja någonstans.. Hur som helst så är det faktiskt en hel del kvar, men snaaart snart (om en knapp tvåveckorstid) så får man ett eget trångt och mysigt rum att dela med en rejvbror som föreslår uv-lampor i vardagsrummet.

PUSS



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?