bröllopsjobb och stekande värme

2009-06-28, 16:07:05 / Kategori: Allmänt

jag är så trött så trött. Man ska inte klaga på värmen för denna värme är den enda vi får i år, men det fläktar ingenting och att ligga ute i 29 graders värme utan vatten att doppa sig i i närheten är faktiskt "jobbigt". Man blir ju iofs lite brun, but still. Det var ingen som kunde/ville följa med och bada så efter städningen lade jag mig här ute på gräset och solade.

Jag har faktiskt tjänat pengar för sammanlagt 10 timmars jobb. Här snackar vi fyllegubbar och kärringar och allt från slisk till irriterande och tråkiga skämt. Jag skulle nog aldrig klara av att vara servitris på en krog med plats för mer än 50 pers. Fy för fulla 50åringar. Sex timmars serveringsjobb igår och fyra timmars städning idag resulterade i en tusenlapp svart. Woho! Fast jobba med en mensvärk som gör att man blir helt svimfärdig är inte heller det lättaste..

Snart blir det mer packning inför flytten.. eller egentligen inte kom jag på nu för det mesta är redan nerpackat ju...
Aja, en dusch ska det bli iallafall, och efter det träffa min älski och äta nåt gott typ. Mumsiii! Snart fyller jag år också, kom ihåg det! På onsdag är det utgång och jag hoppas många följer med =)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?