you do me for a loop

2009-01-17, 00:25:46 / Kategori: Allmänt

Att hamna i sömnkoma måste vara det skönaste och mysigaste någonsin.. Vaknade av alarmet klockan sju imorse, men tror jag snoozade minst fyra-fem gånger. Natalie var inte sen med att göra detsamma, och vi sov fram till tolv. Jag bara sov, sov och sov. Så himla skönt! Dåligt av mig att inte ta mig skolan dock, men det var faktikst värt det. Jag behöve min sömn, min skönhetssömn. Har sovit så dåligt de senaste nätterna så det behövdes, som sagt.

Inte gjorde mycket idag, åkte till stan med min älskade gosrumpa och tittade på riktiga sängkammar-linnen till henne. Till mig blev det två par hur-söta-som-helst-trosor, vilket inte var snällt mot plånboken (och en kjol från monki som inte var snäll mot natalies plånbok hihi). Åkte sedan till söder och köpte tropicana juice till min sjuka älskling som han blev förvånansvärt glad över!

Fick också sjukt pinsamma sms av min mor efter att jag behövt pengar till ett akut p-piller.. Då menar jag pinsamma sms med svar innehållandes av ord som "pippa" och "jag vill inte bli mormor än!". Fast bara för att det är min mor så är hon ganska cool som reagerar så.

Och jag är lycklig som fan. Lycklig, lycklig, lycklig. Jag är sådär mysigt lycklig. Jag kan inte sluta le när jag ser på honom och mitt hjärta bara gör tusen miljarder skutt för varje sekund!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?