WHATS THE STORY MORNING GLORY!

2009-01-29, 10:49:21 / Kategori: Allmänt

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD! Helt fakking otroligt maaaaad! Oasis, ståplats.. Jag menar, vi var säkert 10-15 meter ifrån scenkanten! Lisa och tappade rösterna under några minuter då vi vrålade till Wonderwall, Champagne Supernova, The Importance of being Idle etc. Shit, jag bara är helt fast vid att vi faktiskt har stått mittemot en av rockvärldens största frontfigur! WOHO!

Innan Oasis så möttes jag, Lisa, Joni, Aksel och Dejmis upp hos Aksel för att äta pizza och dricka lite vin. Strax efter så gled vi till Globen och ställde oss i kö (som inte alls var så lång faktiskt). Jonis såg då Krogen som låg precis där vi köade så vi turades om två och två att gå in och varva några Jägershots. Det värsta kom ju efteråt då jag fick en "baksmälla" efter spelningen.. Huvudvärk och hosta och massa tjut i öronen. Men det var värt det!

Jag fick också ett mycket givande samtal från Nina Jarebrink herself om att jag ska gå för henne på hennes visning den 10 feb. Och sedan ett superbra sms från Soffe om att hon också kommit med! Hur kul som helst eller hur!?
Snart dax för idre också, sitter och väntar på att Sofia ska komma hit och hämta sin dricka (eftersom min lilla kerub ligger och tömmer magsäcken *lessenhest*) så snart bär det av.

Ser f.ö ut som ett jävla fuckface pga av min allergi.. Plus att jag fått en allergis reaktion på nåt som kliar över hela kroppen..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?