trettioendagar

2009-01-24, 16:34:28 / Kategori: Allmänt

Och vem trodde verkligen på att det skulle bli du och jag? "Hoppas inte för mycket nu"
Men min vanliga otur lämnade mig äntligen, och hoppsan- där dök du upp från ingenstans.
Även om en månad inte är något att hurra över, så vill jag att du ska veta att du betyder så otroligt mycket för mig redan nu. Jag är verkligen glad att jag har dig.. Precis som du sade.

natalie

"hoppas inte för mycket nu" är för övrigt grovt elakt av en att säga till en betuttad vän. grovt. häxfasoner! grrr. haha



2009-01-26, 22:54:53

marineduvet

jaa, jag vet! direkt efter ett ganska givande samtal med honom och samma dag som vi var på "dejt" haha.. sjukt elakt



2009-01-27, 19:49:20



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?