i dont know why i didnt come

2009-01-20, 15:44:19 / Kategori: Allmänt

Det får vänta en vecka till. Så bråttom är det inte. Men det känns ändå lite dumt att skjuta upp det.. Men sån är ju jag. Tråkigt bara att "folk" ska bli bittra efter mitt val.. min kropp.

Foto B-kursen verkan ganska så mycket rolig faktiskt. Dock inte i detta väder. Sviniga sverige-väder. Blöta fötter, kalla fötter, beror iofs på dåligt val av skor men ska man så ska man! Det är dags för te och ett försök på Historian.

inte okej



Jag tänkte kila in på mitt gamla färdlektyrkonto och läsa igenom mina 15 bidrag som jag skrev i ettan. Bland annat "Lindsay", min novell "Söt som i Söderte" och alla andra personliga dikter som bara jag förstod. Dom är borta. Helt borta. Färdlektyr har lagts ner, det var det jag tänkte säga. Dåligt...


nadia.

herregud kvinna sådär får du inte säga, jag fick panik! dom har inte lagt ner. du skrev nog bara fel :) bli glad igen!!



2009-01-20, 23:36:28

marineduvet

jo dom har lagt ner :(



2009-01-22, 22:53:26



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?