270109

2009-01-27, 19:57:59 / Kategori: Allmänt
Fan, tiden går så fruktansvärt snabbt. Det är redan Oasis imorrn och sedan är det Idre som Louice och Cronja har planerat i flera veckor. Kommer bli så sjukt roligt, har packat lite nu för jag kommer inte ha tid imorrn. Får hålla tummarna så att jag inte blir sjuk, eftersom jag har börjat hostat och känner mig så himla trött hela tiden. Var på casting med Soffe idag, gick faktiskt bra. Trodde jag skulle snubbla eller gå som en giraff men jag lyckade ta mig fram i 10cm höga klackar with graceness! Sedan käkade jag, Lisa och Soffe på donken efter att ha tittat på BikBok's nya jeans-kollektion. Såååå jäkla fina saker, b.la. en sparkdräkt i jeans och en kort liten jeansjacka samt jeansshorts och as-snygga jeans med dragkedjor på benen. If only I had a job...

Gårdagens roligaste händelse måste varit när jag och min man tumlade runt under täcket och kommer sedan på att jag inte har fått recept på mina piller än. Vad gör vi? Jo, vi tvingar på honom kläder så han får springa till sleven och köpa kondomer. Mitt i natten. Klockan var 2. Haha!

(Jag nämner inte hans namn av ren säkerhet, inte för att jag vill säga "min man" hela tiden..hah. man vet aldrig vem som googlar sig själv)

Sitter hur som helst och tittar på Simpsons, dricker kaffe och äter nöt-nånting-kakor. Craaavings.

natalie

Jordnötshjärtan heter dom!



2009-01-28, 15:01:43

marineduvet

nej det var dom där andra punchrullarna med nötter på haha



2009-01-29, 10:39:00



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?