260109

2009-01-26, 17:22:46 / Kategori: Allmänt
Somnade runt fyra-halv fem, vaknade upp med min man bredvid mig. Dock på ett sämre humör än vad jag sett förut..
Sånt där kan förvirra mig så hemskt mycket, och ibland att man inbillar sig att det är ens eget fel till bitterheten. Det är inte så roligt att försöka få ur någon om vad som är problemet, få höra att det inte är något samtidigt som han tittar ner i marken och tittar ut i luften runt mig istället för i ögonen, och sedan säga på sms att vi kan diskutera det sen. Självklart är det säkert ingenting, men mina kära vänner, ni vet ju hur jag är.. Får för mig saker och ting.

Flygbiljetterna till Berlin är bokade, det känns bra nu. Dock gick resa på 200kr mer än vad vi hade räknat men det är ju bara småpengar med tanke på att det faktiskt är en flygresa vi talar om..

Nu är det bara att vänta på:
28/1 - Oasis i Globen med Jonathan, Lisa, Aksel, Dejmis och Hannes
29/1 - Idre med 69 andra elever (däribland några av de bästa som existerar i mitt liv)
26/2 - Berlin med Jonathan i fyra dagar, kommer bli asroligt



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?