250109

2009-01-25, 16:17:46 / Kategori: Allmänt

Puh. Har nu duschat, slängt i mig mat och hunnit få på mig myskläder samt gjort en mugg kaffe. Träningen var sjukt skön, vet dock nu att man aldrig ska smörja in sig i hudkräm i ansiktet när man tränar inomhus. Kommer få nya matchställ, vääärsta nostalgiställen som spårvägen hade när min bror spelade där (-98). Det är blåvitrandiga ställ! Askoola ju! Men sen är jag lite skeptisk till våra jävla "prasseloveraller" som vi ska ha på uppvärmningar innan match etc.. Skitfula eftersom vi har bytt märke från Salming till Umbro (Salming har sjukt snygga designer). Meen fuck dat, jag slipper iallafall pröjsa för skiten...

Igår gjorde jag inte mycket. Hade inga pengar så jag kunde inte gå ut med tjejerna.. Hade ingen lust heller för den delen och min man var på väg till mig så det blev en hemmakväll med te och chips och film och massa mys. Beste mannen <3


Jag tänkte att jag skulle försöka plugga eller nåt, men ärligt talat så orkar jag inte. Ska kolla flygbiljetterna till Berlin för enligt jonathan hade priset stigit sen vi kollade sist.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?