230109 - 01.34

2009-01-24, 01:34:11 / Kategori: Allmänt
Min dag har varit så otroligt seg. Först fick Natalie halvt tvinga mig upp ur sängen för att jag inte skulle missa första lektionen, sen när jag kommer till skolan så är jag bara mest trött och håller på att somna (precis som Lisa som jag allt såg satt och blundande där fram i klassrummet). Och sen åkte vi skridskor! Huuuur kul som helst!
En ännu segare sak är ju att bovarna Nadia och Louice har snott min Scientolog-idé till Religionskursen *ledsen_flikka_90*.. Jag tyckte det skulle bli skitkul att besöka den scientologiska kyrkan men neeeeeeeej här blir ens idéer stulna! BAH! Ska iallafall besöka den mest kristna Pingstkyrkan i STHLM med Jonka the Eagle istället. Kul.

Jag har låtit min bror vara lite kriminell idag, han fick köpa ut åt mig (bara två år kvar annars för min egen del). Så nu har jag två BIB's till Idre och får hoppas på att räcker helt enkelt! Det var dock väldigt pinsamt att bära dom från gullmars till Calle för dom fick inte plats i en systemetkasse utan fick bära allt i hemköpspåse istället.

Min man är för övrigt världens finaste. Tjöt tjöt, blabla tycker väl ni! Men jag är kär och har aldrig varit såhär lycklig i mitt liv! Dock lämnar han mig för Bydalen på söndag och sedan lämnar jag honom för Oasis och Idre. Vi gick till sleven och köpte massa godis, chips, munkar och juice och hade sedan (eftersom jag insisterade) munkätartävling om vem som kunde äta mest utan att slicka sig runt munnen (jag älskar den tävlingen! iallafall om nån förlorar..och att det inte blir jag)

Knytet. Nu. Imorrn har vi en månad..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?