22.50

2009-01-20, 22:50:55 / Kategori: Allmänt

Känns som att klockan är för sent på natten, ändå är den bara tio i elva så hela min kropp är helt konstigt inställd. Tittade nyss på Anchorman eftersom jag aldrig såg färdigt den sist.. Den är galen ju. Min humor, på riktigt. Sådär omogen humor hihi. Funderar på att titta på The Notebook igen eller om jag ska sätta in Hitta Nemo. Eller Fight Club.. Var alldeles för längesen jag såg den iofs.. hmmm.. Värt att övervägas!




Imorse med lilla bodil, som ville trampa på tangentbordet
och håra ner hela mig. Lägg inte märke till min potatisnäsa



 


natalie (hon som inte var hemma den här kvällen)

haha det är ohälsosamt att lämna dig ensam hemma ju!



2009-01-21, 20:19:12

marineduvet

jag vet, ganska så! jag var så rädd.. så ensam.. så kall



2009-01-21, 22:20:35



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?