200109

2009-01-20, 11:18:35 / Kategori: Allmänt

Måste varit den värsta natten någonsin, iallafall på länge. Eftersom jag tränade massor igår så var jag helt slut redan vid halv elva så jag gick och lade mig. Sen flög massa saker runt i mitt huvud. Fotbollen, att jag måste klippa mig, vilka pengar jag ska ha med mig till idre och berlin, att jag ska träna tappert på varje träning (som nu ökat till en träning till varannan vecka alltså 3/4 träningar i veckan). Att jag måste plugga upp massa ämnen, speciellt Natur A och Matte B.. Att jag måste åka till Kungliga Biblioteket igen och beställa nytt material eftersom materialet jag beställte sist bara finns kvar i en vecka (och sedan faktikst ta mig till KB och hämta ut dom)... Och mest att jag bara vill krypa ihop hos min älskling och tycka synd om mig själv, bara pussa på honom och få hans armar omslingrade runt mig och somna..

Hur som helst så låg jag vaken i 4 timmar. Kul va? Skulle upp klockan 10 men får ett sms halv 8 av Nadia (bastardo!)
Önska mig lycka till idag, jag är inte rädd för testet, jag är rädd för att resultatet är positivt och att jag måste sitta och prutta ut allt. Haha.

Eftersom det inte finns någon frukost ska jag åka till Nadianadialiteen och smocka i mig en macka eller två hoho.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?