190109

2009-01-19, 11:42:07 / Kategori: Allmänt

Oj oj vad jag är rädd.. Ringde precis och bokade tid, skall på öppet hus imorrn och sedan är det bara ödet som får bestämma. Fick ingen tid förräns 2a Februari, vilket suger ganska hårt. Jag är inte rädd över vad resultatet kommer bli, utan jag är mer rädd över att berätta för min baby.. Kommer han bli arg, sur, aldrig mer prata med mig? Haha.. Seriöst, skräck är vad detta är!

Sitter hur som helst i köket och väntar på att mina ägg ska bli kokta.. dom har iofs kokat i 10 minuter.. Äggmacka med majonäs och en kopp kaffe, och sedan kura ihop i soffan framför tvn, det är så man ska utnyttja en ledig måndag!



Om någon undrar så har vi varit tillsammans i en månad nu på lördag. Grattis oss.. haha...


natalie.

det var lite lustigt att vi inte märkte att du hade gått upp utan låg och viskade i typ en timme för att inte väcka dig. sedan hörde vi klirret av kaffekopp och då insåg vi att du var uppe.



2009-01-19, 16:46:03



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?