180109

2009-01-18, 14:21:37 / Kategori: Allmänt
Bakis. Jag är. Bakis.
Det är så sjukt ovärt att vakna på morgonen och sedan bara snurra runt och runt i sängen för man inte kan somna om. Och när man hamnar i dvala eller i R.E.M-sömn så vaknar man av någon jävla dröm som skrämmer livet ur en. Och det blir inte bättre av att man tänker "kan inte klockan bli ett, snälla snälla" (det är motsatsen till att räkna får) för man vill kliva ur sängen en hyfsad tid utan att få ångest över att man gått upp för tidigt eller sovit bort hela dagen. Och det bästa MÅSTE vara ölsmaken i munnen, trots att man borstade tänderna frenetiskt i hopp om att för en gångs skulle vakna med en gudomlig smak i munnen, så består alltid ölsmaken. Under hela dagen också.

...jag har iallafall lyckats ta mig upp, duschat, klätt på mig och fått i mig tre bitar blodpudding (there is a god!) så jag är kiempepigg och ska ta mig till söder snart!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?