170109

2009-01-17, 14:06:52 / Kategori: Allmänt

Jag har drömt om mat. Och om att jag grät över att jag slarvade bort min mat, ringde mamma och sa att jag behövde pengar till en El Maco. Maten på tallrikarna jag tappade bort var så himla god :(

Ikväll blir det en stund hemma hos Cronja, det lär bli mest mys och kanske mest fekke? Dock har jag inte en enda krona på mig men jag kan säkert också festa nyktert, som Nadia är expert på hihi. Snart kilar jag förhoppningsvis till min baby och sedan direkt därifrån till krökardotter. Låter som en najs lördag!


Jag undrar om det alltid kommer vara för tidigt att säga vad jag känner.. Jag vet att du inte är likadan som jag, jag kan skrika ut mina känslor om jag känner för det, men har inte gjort det för jag är rädd över att du inte ska säga tillbaka det jag vill höra. Ibland behöver du inte ens öppna munnen för att visa vad du vill säga, jag kan se det på dig. Du är så underbar, så perfekt. Samtidigt som jag vet att du är min, så är jag hela tiden orolig över att förlora dig.. Är det inte konstigt så säg?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?