150109

2009-01-15, 16:08:15 / Kategori: Allmänt

Gårdagen var ju ganska skön på något sätt, först skola och sen träning klockan 20-21 i Farsta, sedan några öl och söderhof och efter det våldgästa min man mitt i natten. Ett spinningpass på 40 minuter är faktiskt inte att leka med kan jag ju säga.. Speciellt inte när man får sån där sadel-värk i rumpan! Och benen blir ju som spaghetti. Vilka svarvade spiror jag kommer få av att träna spinning en gång i veckan i en timme fram till mars! Fast jag fasar lite inför träningen idag.. Löpträning ca 6 km och sedan intervaller.


Och sen projektarbetet! Fysatan vad kul det kommer bli! Vi ligger ju en aning efter, men det kommer bli så otroligt roligt att bara åka iväg till en helt annan stad och med världens bästa Jonka, och ändå ha ett gott samvete eftersom det är i utbildande syfte. Vi hittade alltså flygbiljetter för ca 350 kr var, och sen ett jättefint rum 15 min från stan med tunnelbanan för 72 euro (och det är för tre nätter!). Som tur är slipper vi sova i samma säng eller samma rum eftersom det finns en dubbelsäng i vardagsrummet och en i sovrummet. Låter det inte hur skönt som helst att sitta på en balkong i Berlin när våren börjar krypa fram, dricka en iskall öl och bara ha det trevligt? Helt underbart tycker jag att det låter. Sen ska vi ju besöka typ parker, resturanger, testa riktigt Tysk mat och gå på museum och något härligt uteställe. Sjukt kul..!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?