140109

2009-01-14, 18:32:49 / Kategori: Allmänt

Vaknade upp med en väldans lust, som min man tydligen inte delade med mig, så jag fick sätta ner foten och säga att i fortsättningen får han ställa klockan tidigare på morgonen. Faktiskt! Jag fick iallafall sova två timmar till och var nära på att inte ens vakna när klockan ringde.. hm..

Och det bästa som hänt idag måste ju vara att jag och Jonathan ska åka till Berlin som projektarbete! Ska bli på sjukt roligt, och ännu roligare om några fler kan följa med. Vilken jäklarns bra idé det är.. Och dyrt blir det ju faktikst inte, om man tänker på hur mycket en weekend-resa faktiskt kan kosta! ASNAJS!

Träning om en timme iallafall.. Spinning i 50 minuter, kommer få ont i vaderna eftersom jag redan sträckt dom. Skit.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?