130109

2009-01-13, 10:05:20 / Kategori: Allmänt
Igår måste varit en av de jobbigaste och mest uttröttande dagarna för denna vecka. Börjar strax över 8, får sitta själv för ingen är på lektionen. Sen bär det av till Kungliga Biblioteket med Louice för att skapa lånekort och sen hitta material (som knappt existerade). Sedan tillbaka till skolan, gå på filosofin, äta och sen fota den där jävla kartongen på Grafen. Åka hem, packa träningskläder, åka till min man och hinna vara där i kanske två timmar (om ens det). Åka direkt till träningen, dö på träningen, åka hem och duscha och äta och sedan åka till min man klockan 22 igen och sova där. Och nu sitter jag här, småförskyld och ska till skolan efter att ha glömt linser och varit tvungen att åka hem och hämta.. OCH missa en kul lektion.

..Fast man kan dra rätt bra slutsatser av detta ändå.. Hade jag inte gjort nåt under hela dagen så hade jag bara suttit hemma och inte alls pluggat. Eftersom jag hade så lite tid över igår så pluggade jag iallafall på domdär jäkla proven jag har om några timmar. Och sen träningarna.. Oj oj vad jag ska bli fit. Löpträning Måndagar och Torsdagar, spinning i 50 min på Onsdagar, Styrka hemma onsdagar och söndagar. Biff, just, det ska jag bli!

OCH IDAG RÖKTE JAG MIN SISTA CIGG INNAN HELGEN! Och jag ska klara det.. för jag är bäst helt enkelt.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?