130109

2009-01-13, 16:22:12 / Kategori: Allmänt

Jag har lyssnat på nostalgilåtar från 2003-04 då jag och mitt lilla crew från skarpnäck hängde på skarpnäcksdiscona, skakade rumpa och fnissande pratade om att "han jag dansade med var feett fiin" eller "euw, såg ni han den där feett fula som dansade bakom mig?!" haha.. Och så "räddade" vi alltid varandra från fula små turkungar som skulle dansa bakom en. Just då levde man nästan på att synas mest och klä sig i de trendigaste kläderna (dvs scala-jeans, pumaskor eller goodyearskor, everestjacka eller gåsjacka och såklart snetoffs och hårsnoddar nere på byxorna). Jag minns att jag verkligen ville passa in, jag hade iallafall scalajeans och pumaskor, och så hade jag horsnoddar längst ner på byxorna. Men eftersom jag hade långa ben redan då så fanns det inga av byxorna som passade mig tillräckligt bra, så dom var alltid för korta. Snetoffs hade jag också, och jag och Isa hade en varsin pannband med skärma, som en keps, från Soulstore (eller nåt). Jag hade en vit och isa hade en röd. Sen jämt när vi skulle hälsa på varandra så pussade vi varandra på kinden. En annan sak var också Playahead.com. "PA-ragg" kanske ringer några klockor? Herregud, man skulle ha så många gb-inlägg som möjligt och ha så mycket text som möjligt om sin bästa vän som man "ÄäLsKkar SåÅå hiiMla MkT". Och webcambilder såklart, helst då man såg typ bh:n (som då var i storlek 65AA) och en plutande mun. Man tog illa upp när man blev kallad för Fjortis också. Så himla kul att tänka tillbaka... hihi. Jag tyckte jag var snygg då, och trodde att killarna tittade efter mig när jag gick förbi.. Uppenbarligen stämde inte det eftersom min första kyss var sommarlovet mellan nian och ettan haha!

Nä, ska proppa ner lite dittan och dattan och sedan bege mig till söder till min finaste!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?