00.00

2009-01-22, 00:00:08 / Kategori: Allmänt
Mm. Äntligen nere i varv, eller nästan iallafall. Har inte träffat min man på evigheter känns det som.. Hann träffa honom minst två timmar idag och sen var det bara att dra iväg på träningen. Spinning i en timme. Svetten droppade från mig (ja, bokstavligen droppade från mina öronsnibbar ner på shortsen) Sedan var det bara hem, proppa i sig två stora bitar ungspannkaka och massa sallad- fortfarande hungrig. Gjorde min styrka, efter det stoppade jag i mig en muffin och ett glad mjölk- fortfarande hungrig. Efter det tänkte jag "vad gott med te" och sen tänkte jag ännu längre och gjorde en skål med yoghurt, flingor och russin- fortfarande hungrig. Sen fick jag två bitar mjuk pepparkaka av min kerub- fortfarande hungrig. Jag skulle kunna stoppa i mig en El Maco eller två! Jag älskar att äta..Snart är det jag som är biff.

Sämst att min man åker bort från söndag-onsdag och jag är borta från onsdag-söndag...Och jag som precis är i början av "dendärveckan" vilket är mer sämst än mest.

Jag och Natalie ska titta på "Efter Bröllopet" som verkar ganska bra faktiskt. Min mage kurrar.. Purr

kerub

hemska onda slut. jag vill inte dö.



2009-01-22, 17:56:52



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?