The old me is dead and gone

2009-02-18, 17:25:20 / Kategori: Allmänt

Min dag har faktiskt varit rätt bra, vaknade bredvid världens finaste på jorden och det har varit riktigt vårigt väder idag. Till min förbryllande glädje så fick jag hämta min studentmössa (som jag fö. ser sjuk ut i) och blev ännu mer glad! Efter den första och enda lektionen vågade jag på mig tunnelbanan till skanstull och Playz med jonathan. Sjukt kul var det! Det är så himla kul att vara grabbig och sitta där och spela "L4D" (left for dead haha). Döda zombiesar är sjuuukt roligt.. hoho.

När jag kom hem ringde jag jobbet som Jenny hade fixat åt mig, och vi kom överrens om att jag skulle komma in på fredag och prata lite med ägaren. Sedan ringer han tillbaka och vill att jag skall jobba redan på fredag! Förstår ni lyckan? Jag har fått ett jobb! hihi..

För övrigt har jag hittat världens bästa låt:



Kidsoftoday

haha ditt aber. visade ju denna låt för dig för typ trettio år sedan.



2009-02-18, 23:21:30 URL: http://kidsoftoday.blogg.se/

Anonym

haha neii?



2009-02-19, 20:02:00



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?