let the past be the past

2009-02-24, 19:40:37 / Kategori: Allmänt
happ, då var min dag förstörd. Det är aldrig kul att något man gjort eller sagt för länge sedan sårar någon idag, just nu. När någon sitter och tänker på något jag har gjort, och ser saker framför sig, och sedan mår dåligt av det.. Sedan att denna någon ens kan tänka så om mig i dagsläget gör mig ledsen, och sårad. Jag sitter bara och håller tårarna tillbaka för jag har en oroväckande känsla av att något kommer gå snett för att någon inte kommer komma över det i sinom tid. Mina instinkter säger mig att det som sårar honom aldrig kommer försvinna, även om jag berättar för honom att det inte längre är så, så kan jag inte kontrollera hans tankar och hans känslor.. kan man inte bara få saker ogjort?

Natalie

Jisses vad har hänt nu då? handlar det om mr.dumihuvudetH?



2009-02-24, 21:37:51 URL: http://uptothestars.webblogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?