fjortondefebruari och dagenefter

2009-02-15, 22:36:17 / Kategori: Allmänt

Kan någon beskriva för mig vad kärlek är? Jag har inte lyckats upptäcka den känslan förräns tre månader tillbaka.. Jag älskar den, jag älskar att någon annan känner samma sak som jag. Hur kan en person möta en annan och faktiskt få hjärtan att bulta i hundranittio och sedan behålla den känslan? Att veta att en människa man bryr sig om bara tillhör en själv, det är lycka.

Hur som helst! Min alla hjärtans dag bestod först av shopping med Lucci! Jag köpte en jacka och en tröja från monki, sen blev det en jeans-kjol från urban's och ett par svarta tights (äntligen). Jag älskar min nya och kjol!
Sedan var det bara hopp in i duschen och fixa sig. Jag åkte till min skantsull och träffade min man, sen bar det av till konsum för att köpa middag. Det blev fläskfilé med potatisklyftor och rödvinssås, sen till efterrätt (mer min request) åt vi glass med varma hallon. Han hade köpt minst 1½ kilo godis, men det petade vi knappt på för vi var så mätta.. Vi hyrde "Fragile" (inte många som hyr skräckfilm på alla hjärtans dag va?) och den var asbra! Fast det blev den klassiska krypa upp i famnen för jag var så rädd haha..
Gjorde han något fint? Jag hade faktiskt inte förväntat mig nånting alls, men när vi kom hem till honom hade han dukat upp fint, och självklart en ros med världens gulligaste kort till. Jag har nog aldrig varit så lycklig som när jag läste det kortet.
Jag är så glad för min egen skull, jag hoppas ni är det också.

Mina utslag är så himla fina just nu :) (nej dom ser fördjävliga ut och sprider sig över hela överkroppen)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?