250209

2009-02-25, 18:22:26 / Kategori: Allmänt
Dagen innan Berlin (eller mer timmarna kanske?)
Jag har sprungit runt på stan hur mycket som helst idag! Först in till söder för att gå till jonathan och fixa med flygbiljetterna, men han kunde inte eftersom han var tvungen att gå till tandläkaren, så lilla jag fick gå runt i nästan en timme på söder och titta på kläder (inte bra eftersom jag köpte lite smått onödiga saker, två par trosor och jeansleggingsarna på gina, och stora örhängen). Självklart tröstade jag mig med cheeseburgare..
Sedan var det bara till att knalla över till jonathan och fixa med passet och planera lite. Åka in till centralen, köpa flygbussbiljetter, gå till Åhléns för att köpa skrivblock, gå till Expert på hötorget för att köpa engångskameror och sedan springa runt och leta efter röda underkläder som min man så himla gärna ville att jag skulle köpa. Men det blev den söta rutiga balconetten från hm och en stooooor halsduk från American Apparel. Men jag får unna mig lite för jag fick dubbla underhåll den här månaden hihi!

Så ikväll blir det utgång med mina flickor, även om jag ska upp klockan tre inatt för att ta en taxi till gullmars och sedan ta bussen till skavsta som går klockan 4 inatt. Puh! Hellre bakis/fortfarande full än helt nykter på ett plan säger jag bara, jag som har haft värsta skräckdrömmarna om att jag ska krascha och dö.

Men ikväll flickor, så är det vår kväll! Skaka våra lurviga och otroligt sexiga, och dricka massor med öl! yeeha!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?