070209

2009-02-07, 17:11:20 / Kategori: Allmänt

Gårdagen var mysig, tittade lite på sex and the city och sen åkte jag och Natalie in till stan och köpte jättefina knästrumpor (rosa och svarta yaay!).Sedan var det bara hem och fixa sig, laga mat och föra på, för min del, gratis dricka! Det blev iallafall en ap-god tomatsoppa som tillagades. Det kändes verkligen som att vi var sambos när vi satt där och åt kulinarisk uppvärmd mat.

Vi tog oss fram på vingliga ben till Sugarbar på rådmansgatan. Där stötte vi på några som vi kände igen etc.. Vi tog en öl och väntade på att Lynx and me skulle spela (dom heter väl så nu?). Klockan 12 var det slut och den sanna torsk jag är så åkte jag till Harvest och träffade min man en stund.. Men jag var bara full och på dåligt humör så det var inget kul alls. Eftersom han skulle jobba så rörde vi oss runt ett-snåret, och då kände jag en fet lust att beställa donkenmat och äta å vägen hem. Så jag köpte sex cheeseburgare och en mellanpommes, satt själv på skanstulls tunnelbana, ätandes på mina pommes med påsen full med cheeseburgare i knät.

..Natten slutade med att jag fick kasta sten på Natalies fönster eftersom min mobil var död, och då kom snälle mannen och öppnade åt mig för stenarna hade ramlat ner på hans fönsterkarm. När jag kom in åt mina barn av mina hamburgare för jag kunde inte få i mig nåt.




Jag gjorde nåt lite dumt och beställde ett namnhalsband från bettiesgalleria.com, så om någon vecka kommer alltså en faktura till mig på 500 kr som ska betalas. Får hitta på nåt sätt att på cash (host-mamma-host)

natalie

haha men marine dåå! stackars lilla mamma



2009-02-07, 23:45:25



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?