050209

2009-02-05, 17:03:47 / Kategori: Allmänt
Vidriga människa, lämna mig i fred!

Och idag då. Krigade för kung och fosterland imorse för att komma upp och klä på mig och allt det där man gör på morgonen. 09.03, fan - jag missar min tunnelbana så jag tänker jag tar nästa för vi börjar 25 så jag hinner med 18. Halvspringer till tuben för att inte missa den också. Kliver av  Kärrtorp, och färden mellan tunnelbanan och skolan är förvånansvärt tom. Inte en enda kärrtorpskise så långt ögat kan nå. Jag tänkte först att faan nu har vi säkert studiedag och jag är helt borta och cyklar. Går upp till klassrummet och kollar schemat "Jo, vi har visst religion.. Men lektionen kanske är inställd..hmm..". Ringer Jonathan och frågar vart han är, får till svar att han är hemma och jag frågar om lektionen är inställd för det är ju bara jag som hääär!
"Men Marine, det är Torsdag idag haha"

Mm, jo. Jag åkte hem och hämtade mina historiaböcker och gick till Elins nya lägenhet där två kvinnor vid namn Natalie och Louice låg och fylleslaggilerade. Jag kröp in mellan mina fina änglar och somnade gott i någon kvart. Sedan var det bara att åka till skolan.


Jag har förresten spelat bort typ 20 euro på Unibet (som jag fick gratis alltså) på Texas Holdem. Det gick bra till en början och nu har jag bara 2 euro kvar och man måste ha minst 3 för att betta... Jävla skit!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?