030209

2009-02-03, 13:32:59 / Kategori: Allmänt

Tredje februari. Redan. Shit, vad hände?
Känner mig sjuk ensam.. sitter och dricker sodastreamet vatten i calles tröja och tittar på Ellen DeGeneres. Jag är förskyld, mådde jättedåligt igår kväll när vi skulle sova.. Kan inte sjukanmäla mig eller ringa till vårdcentralen för jag har inga pengar på mobilen, så jag måste fixa det först.. Alltså blir det säkert vårdcentralen imorrn eller under jourtiden efter fem idag. Vet ju redan vad jag har för dum och elak hudsjukdom så jag känner att jag kan vänta en dag till.

Igår fick jag ett avi från posten och det var ett paket till mig från Unibet.com! Jag fick en pokerväska, yaay! Det finns sex olika marker, två kortlekar och fem tärningar. Dags att inleda en pokerkväll kanske? Bästa är att en av markerna är rosa (gotta love it!) Sen fick jag en gratis biobiljett också..

Var på apoteket igår. Fan vad äckligt dyrt det är.. En hudkräm, ögonkräm, ipren, kortison, nässpray och försvarets lypsyl för 300 kr. Inte nog med det så måste jag köpa ett nytt sl kort, är skyldig katten 250 kr och louice 200 kr.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?