woopwoop

2009-12-02, 00:06:36 / Kategori: Allmänt
Lite halvt sådär spontanfika med Calle, jonis, louice, nadia och nattkatt. Kärt återseende! Det ska bli kul på lördag... ska jag våga mig på rött läppstift tro...?

Sensus idag då. Kommer in i rummet och en hög med nördar (feta, med bockskägg, långt hår i uppsatt toffs och "björn i alaska"-tröjor) sitter och diskuterar vilken shield och vilka vapen man använder för att döda vissa gubbar i WOW och Warhammer. Säger ju det.. JÄVLA RETARDS! Förlåt men gå dit själva så får ni faan se på cp-bakta bullar! Det är som om alla missbildade idioter är samlade på en plats (och så jag då.. pinsamt..)




Och sen köpte jag godis, dip och pepsi så nu ska det tittas på film och godisdippas med älski! <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?