She's got an ass that would swallow up a g-string

2009-12-02, 17:55:50 / Kategori: Allmänt
Kom precis hem, egentligen vet jag inte varför då jag missade min bror i Tyresö centrum (anledningen till att jag skulle åka från början) men jag åkte hem ändå. Jag skulle ju iofs byta skor och hämta mitt brev från Farsta Sjukhus. Om en vecka ska jag gå och röntga knäet - JIPPIIEEE! Äntligen =D

Inatt var ett helvete då jag lyckats somna trots knäont (när zon-et började verka) men vaknade riktigt tidigt på morgonen av att jag hade ont igen. Det känns som att någon ständigt slår en hammare rakt på knäskålen om och om igen, hur man än ligger i sängen. Det är omöjligt att somna om så jag satte mig upp och tänkte sova sittandes men kämpade ändå att ligga ner efter några minuter haha. Jävla skitknä, tänk om det är kroniskt..? Vad gör man då. Jag skulle såga av mitt ben då, fyfan.


Katt

JA RÖTT LÄPPSTIFT



2009-12-02, 22:47:47

marresarre

eller hur? hihi.. imorrn ska jag till tyresö centrum och inhandla nylonisar och rött läppglans/stift



2009-12-04, 15:38:28 URL: http://imnottyler.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?