Sanktaa luUci-ii-aaaa

2009-12-13, 16:10:51 / Kategori: Allmänt
Nu har jag gjort min dagliga "bloggcheck" som säkert kommer kollas upp senare ikväll haha. Jag vet inte vad det är med mig, men jag har blivit värsta nörden som kollar på bloggar hela tiden och när jag har RIKTIGT tråkigt så hittar jag jämt nya bloggar som jag tycker är roliga och sen glömmer bort.. ack, vad har hänt:

Kenzas.se
Kissies.se
Stopandreplay.blogg.se
finest.se/falsksanning
Djamila.devote.se
+ några mer ibland


Efter en såndär nostalgisk glasflaska-läsk och två prickekorvmackor med philadelphia så ska jag nog lägga mig i babys soffa och titta på tv.

Hej.

* K Y S S A R

Självklart ska man inte dra alla över en kam, men min erfarenhet om stockholmare är att ni är dryga som fan :P på samma sätt som i tycker att vi norrlänningar är bonde



2009-12-13, 19:03:43 URL: http://KYSSARS.SE



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?