Kid Cudi

2009-12-12, 14:38:46 / Kategori: Allmänt

Jag visste inte att han som gjorde day n' nite gjort denna. Den är lite mysig, fast jag fattar inte varför lady gaga är i bakgrunden hela låten?




Det var meningen att jag skulle åka till firewall i skanstull, skriva ut cvn och gå runt och dela ut. En del av mig orkar inte, och den andra delen är mitt lilla huvud som varken ville samarbeta med mig igår eller idag. Jag har ont som bara den, i tinningarna liksom.

Kikar på Polisskolan haha. Det visas alltid på lördagar/söndagar. Det har ju alltid gjort det, sen man va kid liksom. Det enda som är kul är den svarta killen som gör massa ljud (sergeant jones eller nåt). Tyckte alltid det var så coolt när jag var liten.

hejdå

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?