Julafton!

2009-12-24, 10:22:43 / Kategori: Allmänt
ååh det pirrade härligt i magen imorse! Nostalgin flödar i min kropp hihi. Sitter nu och äter frulle hos mor efter att ha sovit dåligt inatt. Jag är ju mörkrädd som satan här, och jag lyckades somna vid halv ett-ett men vaknade vid fyra och blev alldeles svettig och rädd och trodde att det skulle vara nån i rummet och jag vet inte vad.

Men jag skäms hellre över att jag sover inne hos mamma vid 19 års ålder än att ligga vaken och var livrädd och bada i mitt eget spad fram till kl 6 på morgonen. Sådeså!!

Klockan 12 ska vi bege oss till mormor och morfar och bara jag skriver detta så blir jag helt tårögd för jag har längtat efter denna dag så länge så länge. Inte efter presenter utan efter julbordet, släkten, jennys bebis Flora, kalle anka (ja jag blir fortfarande lika uppspelt när kalle kommer!) och sen morfar med tomtemasken! hihi!

GOD JUL! :D
Förresten så har jag och baby ett år idag, tråkigt att inte vara med varandra men vi ska allt lösa det med presenter och middag ute och jag inte vad vi ska göra riktigt. Jag älskar dig Calle! <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?