Idag är jag arg igen

2009-12-11, 12:44:39 / Kategori: Allmänt
Väckarklockan ringde 8.15 och eftersom jag fortfarande har lite skol-anda i mig så tror jag att det är okej att inte komma på första sensusmötet. Så jag stiger upp klockan 10.15 istället, tar mig till Tyresö för att lämna brev och tar bussen till Gullmars igen.

Då ringer den, mobilen. "Sensus" på skärmen. Jag stänger av ljudet och tänker "nejmenvadå min mobil hade inga batterier tjudilu" fast jag kände mig dum så jag svarade ändå. Det var min personliga coach som frågar varför jag inte var där imorse, hon säger att det är jätteviktigt och man får egentligen inte prioritera något annat än jobb framför mötena och bla bla. Tjoflöjt, jag sa att det har varit så mycket just nu med sjukdom och läkarbesök och knäsmärtor.

"Men du kommer på mötet kl 13?"
AAAAAAAAAAAAAAAAH

Jag mår så jävla dåligt och tänkte på att om hon frågar mig varför jag har så mycket frånvaro så tänker jag säga som det är. Jag får inte ett jävla jobb från eran hjälp! Sådeså. Kanske inte gå på så hårt men ni förstår.. Dessutom så är det sant. Inte fan får man ett jobb av att sitta och lyssna på en clown som står och ordbajsar? NÄ!

Nu ska jag till "mötet klockan 13"
Skitliv.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?