i like to fork myself

2009-12-05, 12:09:05 / Kategori: Allmänt
Kollade runt lite på bloggar igår för att hitta nåt kul att läsa, och hittade inte sådär jättemycket. Jag försökte komma in på en blogg som heter iliketoforkmyself.blogspot.se men jag kommer inte in på den.

Kanske inte så konstigt eftersom det är Daul Kim's (koreansk modell) blogg vars liv tog slut för några veckor sedan. Hon hängde sig tydligen. För hon var deprimerad. Hon var en skitstor modell, Karl Lagerfeldts "musa" och hade en stor lägenhet i Paris med sin pojkvän.

Ibland kan man bli lite småsur, och känna "shit, du har framgång kvinna, vad gör du?" men samtidigt så är det ju inte framgången som leder till döden (tror jag) utan det är helt enkelt den psykiska hälsan.
Jag skulle dock vilja va modell i Paris och va "Sveriges Kate Moss"...




Man kan inte gå in på bloggen för den är avsedd för inbjudna användare btw.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?