holy bejesus!

2009-12-06, 15:17:52 / Kategori: Allmänt

Jag mår faktiskt bra idag! Alltså, inte bakis, inte ont i huvet eller febrig. Ont i halsen har jag dock, och är snuvig haha.

Igår va awesome! Det var jättekul, alla i KB var med för en gångs skull och så plusade Bethina och lite cheerkompisar på! Väl på tunnelbanan fick vi mera vänner med oss, Amy (som jag blev helt överraskad över!!) Dejmis, lillchristoffer och Frej. Det enda som fattades var baby!

Jag hoppas verkligen ni har det underbart i Thailand nu! Bli små pepparkakor och kom hem med underbara historier som vi alla kan bli avundsjuka på och få höra i flera veckor efter! Haha. Lova mig att vara försiktiga, det jag har varit mest ledsen över är att jag är så sjukt orolig över att det ska hända nåt med er (jag kommer ju sakna er också förstås (= ) så hang on to safety-ness! haha JAG ÄLSKAR ER <3





Jag tittar förresten på ett roligt program som heter dance your ass off. Det är typ överviktig let's dance, men poängen dom får när dom dansat plusas på hur mycket dom gått ner den veckan dom övat dansen så den som går ner mest i vikt och dansar bäst vinner väl antar jag ^^

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?