Hey hey hey

2009-12-20, 23:54:59 / Kategori: Allmänt
- Calle ringde för en stund sedan och sade att Brittany Murphy har dött. Känns som att det är många kändisar som dör just nu.. heath ledger, michael jackson, patrick swayze. A.

- Jag är för stunden inte längre avis på louice och jessica som är i soliga thailand. Det är mysigt med snö och jag är glad över att fira jul enligt tradition för 19onde gången i mitt liv. Tackar gudarna dock att snön inte kom förräns i tisdags. Annars hade det blivit jobbigt.

- Jag trodde inte jag skulle bli så beroende av paradise hotel som jag blivit. Dock har jag missat många avsnitt men just nu riktar jag allt mitt hat mot Rami som är värsta sliskiga människan (utseendemässigt och som person). Calle tycker inte om min kärlek till programmet, men Anna och jag skulle kunna ha många vilda diskussioner om det haha.

- För någon månad sedan var jag och Calle på Gate-one i Gallerian. Vi frågade en expedit om hjälp, och han såg speciell ut till utseendet. När vi kom ut ur butiken sa vi nästan i kör att "shit, han klädde sig och såg precis ut som en såndär bigbrother-paradisehotel-deltagare". Detta var innan PH hade börjat, och när jag såg reklamen var jag helt säker på att jag kände igen en av deltagarna. Det blev i lördags klart för mig att det faktiskt va Stefan vi hade frågat om hjälp haha.

- Jag var på sensus i torsdags på "klickdata" för att sitta i en lökig datorsal och hittade en annons på ams som hette provoice. Jag kom då på att Tessan jobbar där - så jag skickade ett sms till henne lydande "har ni några platser kvar? jag behöver ett jobb". Så imorrn kl 15 ska jag till Gärdet och prata med Tessan och förhoppningsvis få en anställning som jag nu inser faktiskt duger.

- Jag har börjat tycka om trollbäcken lite. Eller, iallafall ibland. Det är mysigt att sitta på mitt "nyommöblerade" rum och läsa bloggar, titta på tv och dricka te. Ibland är det mysigt att gå ut och röka mitt i natten men nu är det inte lika fritt och lätt längre då stolen jag brukar sitta på är täckt av snö och min lilla rumpa vill inte sitta på snö.

- På bussen hem idag så satt jag och tänkte på hur smart och allvetande Calle är. Det är helt otroligt vad man bara kan ställa en fråga om nästan vad som helst och få ett svar från honom, beskrivningar, betydelser osv. Han vet t.om. mer om varför man får mensvärk än jag??

- Jag längtar så fruktansvärt till Julafton. Mest till onsdag då jag åker till mamma och får kramas med henne igen! Träffa släkten är mycket roligare när man blir äldre för det finns mer att prata om när man är 19 än när man var 10. Barbie möter livssituation.

- Vi skulle egentligen bakat pepparkakor med calles kompis familj men det blev inte av. Hade varit mysigt att träffa nytt folk och baka peppisar. Jag har inte bakat nåt i år, men mamma lovade mig att vi ska baka en sats lussebullar på onsdag kväll när vi kommer fram.

Anonym

Tessan som i Elins vän tessan? Naajs!! Hon är ju personal ansvarig



2009-12-21, 15:11:24

marresarre

haha jag vet, jag var på intervju hos henne idag. lovande hoppas jag, så jag inte sitter på mitt lata ass hela dagarna



2009-12-21, 21:02:46 URL: http://imnottyler.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?