helvetesjävlakukjävlarpissäckelskit

2009-12-04, 14:22:52 / Kategori: Allmänt
Jag vaknade med den värsta halsont jag haft känns det som.. Fyfan. På bussen kände jag mig febrig...
Jag har oftast inte ont i huvet när jag har feber utan det "ilar" i hela baksidan av min kropp, dvs. från vaderna upp till axlarna och ibland ut på armarna. Det är det värsta med mig, varför kan jag inte ha normal feber? hmm.. varför måste jag ha feber överhuvud taget..

Vad har man gjort för att bli sjuk dagen innan man har planerat in nåt himlans viktigt? Jag har ju väntat i evigheter på att gå ut och nu blir jag sjuk. Och det är det minsta jag är arg över - jag kommer kanske inte ens få säga hejdå till mina finaste thailandflickor som åker på måndag! ='(

Jag har iallafall fått i mig alvedon, te, juice, tekakor m. skinkost och snart ska jag göra mannagrynsgröt och sedan springa (gå med rullator) till ICA och köpa Litchi-frukter för Niklas sa att dom innehåller tio gånger mer vitaminer än en apelsin. Och vatten ska jag dricka massor av! Det funkade faktiskt en gång när jag hade feber i ettan, skulle på fest eller nåt så jag drack vatten hela dagen och sen dagen efter va jag nästan frisk!

Så snälla snälla dumma förskylning! Låt mig bli frisk imorgon och sen hur sjuk du vill på söndag, bara jag får vara frisk imorrn!



Katt

men det löser sig!! du såg väl mina tips jag skrev till dig i min blögg? följ dem och det är nemas problemas imorgon!



2009-12-04, 16:02:56



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?