Headache

2009-12-09, 19:47:39 / Kategori: Allmänt
Huff.
Säng - Tyresö - Farsta - Skanstull - Soffa


Jag har varit bajstrött hela dagen, kan bero på att mina ögon har svidit konstigt och det har gjort att jag bara vill blunda. Jag åkte till Tyresö C för att hämta lite papper va. Som vanligt (varenda jävla gång jag varit där) så sitter det ett gäng fjortisar inne i centrumet och gormar och skriker, och det är inte för ovanlighetens skull dom tittar snett på en. Sist jag var där såg jag en tioårig liten knodd med maaaaaaaaassa brunkräm, stylat hår och märkeskläder med maaaaaaaaassa gummisnoddar om benen (partille-johhny va?). Det var en pojke alltså..

Efter det - off to farsta och hämta linser, äta och magnetröntga knät. Det var ett fruktansvärt oljud i dendär maskinen!! Jag så fick ont i huvudet efter att röntgats i tio minuter att det blev en gnällig hemfärd. Speciellt gnällig från min man.. Han är så söt när han får panik i mataffärer, allt är så jobbigt för honom då.

Fast vi köpte voffelsmet och ska göra vofflor sen så då blir vi glada :D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?