Fanboys

2009-12-15, 23:31:53 / Kategori: Allmänt
Har precis avverkat en film som var jättekul! Man måste nog ha sett star wars för att förstå, och det gjorde jag lite iallafall efter att ha tittat på de första tre för några veckor sedan haha. Indiana Jones aswell hihi. Fanboys hette den.

Känner mig så jävla dum. Jag hade satt klockan på 8.15 för att komma upp i tid och vakna ordentligt inför ett möte på sensus som börjar kl 9. Eftersom calles säng har en liten "håla" så trillar jag alltid ner där och sover natten igenom på den sk springan. Där ligger också min mobil denna natt, som krossas av min kropp i springan och jag hör därför inte att klockan ringer. Jag vaknar runt 9 av att jag hamnat i springan och hör då att klockan ringer.
Pinsamt då jag precis pratat med sensus om att jag måste skärpa mig med min frånvaro för annars blir jag "uppsagd" från programet.

Jag försöker ringa min coach för att berätta vad som har hänt och är så sjukt orolig över att något kommer hända och att jag inte får vara med i programmet längre. Hon svarar inte, och verkar inte ha fått mitt sms heller. Som tur är ska jag på möte med henne imorn kl 9 så jag hinner berätta vad som hänt. Men förstå paniken - och jag hoppas verkligen inte att dom tror att jag ljuger för jag tänkte faktiskt gå dit om jag inte somnat på den där jävla mobilen!

Lyssnar på 3 med Britney Spears och har ont i rumpan av denna hårda stol. Sedan blir det mer film, och mer godis, kakor, te, chips etc hohoo



 


Jag upplevde det där pirret, när det känns som att man är det där fina paret i en fin musikvideo/film/reklamsnutt och det tar evigheter innan känslan tar slut även fast det bara var för en kort stund man är med i filmen. Jag älskar den känslan, när man kysser någon man älskar då en fin låt spelas och man bara håller om varandra. Jag älskar dig




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?