Det va inte sant för därimellan kommer fastan

2009-12-25, 11:10:01 / Kategori: Allmänt

Vem skrev alla julsånger egentligen? Dom man sjöng i lågstadiet.. konstiga texter ibland

Gårdagen var mycket mysig! Åkte till kyrkogården för att tända ljus, sen direkt till mormor och morfar och där tittade vi såklart på kalle anka (inte hela dock för alla blev sålda på jennys bebis) och sen åt och dracks det flitigt. Jag var så trött igår att jag höll på att somna vid matbordet, men så fort jag gick ut i kylan så piggnade jag till. Måste varit värmen inomhus eller nåt.. Somnade nästan i soffan hos mamma men tänkte att det är ju faktiskt jul och jag kan inte ligga här och sova kl 9 på kvällen.



Så jag tog ett glas vin.. och ett till... och ett till...
Va uppe till fyra och pratade om allt och ingenting. Mamma och Nisse fick veta min lilla hemlis (för dom) att jag hade spelat in en låt för länge sedan och dom ville lyssna. Mamma började gråta haha!

Sedan fick vi för oss att hoppa från räcket ner i snön så vi klädde på oss superdupermycket och gjorde snöänglar och grejs. Fulla.

Så idag mår jag som jag förtjänar helt enkelt.


(calle, nu vet jag vart ifrån jag fått det där med att berätta saker med entusiasm även fast det är en skittråkig grej man berättar om. tro mig, mamma är expert på att berätta om en tur till affären som om det var det häftigaste hon varit med om)


Natalie

Marineeee när kommer du heem?



2009-12-25, 23:50:05



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?