we could be lovers

2009-04-04, 20:12:58 / Kategori: Allmänt
aaah, vilken härlig dag! till en början iallafall.. Mötte upp Emmy på gullmars och vi åkte sedan vidare till tanto där Soffe och Adde satt vid vattnet i solen. Jag bunkrade upp med lite picknick, en café cooler från sleven och en big toast! Mums. Vi satt där ett antal timmar, åkte hem klockan fem och var hemma runt sex. Känns skönt att ha gjort nåt under denna fina dag!
Men.. mina skavsår började utvecklas till smärtans alla smärtor, så på hemvägen åkte jag och Emmy till apoteket på mariatorget för att köpa compeed-plåster. Eftersom det gjorde så ont (och jag gick som om jag kört upp något i kaffeknappen) så satte vi på plåstrena på en gång, noga och fint. Men ack, det gjorde lika ont ändå så jag måste vänta med att använda mina nya skor tills mina skavsår har läkt =(

Tittade precis på Kalle och chokladfabriken, jag älskar Johnny Depp men jag tycker verkligen inte om Willy Wonka, han är lite som Mr.Jackson... Lite smygpedofilig typ. Sen ogillar jag när Oompa-Loomparna ska börja sjunga, så sjukt fult eftersom dom har satt samma person i kopior som rör sig exakt likadant. Annars så är den ju underhållande!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?