Jag lägger benen på ryggen

2009-04-14, 16:51:34 / Kategori: Allmänt

Tisdag, skola,slut på det sista lovet jag någonsin kommer ha igen. Efter studenten heter det ju "semester".. pffft.
Har varit rätt småduktig idag och gått på alla mina lektioner, förutom att jag smet iväg från fotolektionen för det vankades redovisning för uppgifter jag inte lyckats åstakomma än. Pinsamt, får se vad läskiga renato säger imorrn.

Har iallafall pluggat för första gången på två månader känns det som. Är så jävla mycket som ska göras, bla.
- Projektrapport/Projektredovisning
- Historiarapport (klar)
- Hemtenta Idrott B
- Etik och livsfrågor
- Foto B diskussion (klar)
- Prov i Natur A (om jag ens kommer lyckas plugga in nåt)
- Komplettering i Foto A
- Redovisning och ut och fota i Foto B
- Religion (kommer inte göras av mig)

Sen minns jag inte mer men jag vet att det var nåt mer som skulle göras denna vecka.. Skolan suger när allt detta skall in inom 2 veckor.. AAAAH! Men jag har iallafall skrivit klart min rapport och gjort den där förbannad uppgiften om Fotoutställningarna vi var på för två veckor sen. Ikväll får jag förhoppningsvis slappna av hos mannen.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?