It's like i've been awake

2009-04-09, 10:55:20 / Kategori: Allmänt
Av min förvånad så lyckades jag missa sista tunnelbanan hem, men jag skyller inte på någon annan än mig själv.. Det stod att den gick mot hagsätra och när dörrarna stängs ser jag på skärmen att den går förbi skarpnäck.. Oskönt väder som det var igår så fick jag gå i regnet tillbaka till åsögatan och få i mig en smörgås, sen vänta på bussen hem men lyckas bli övertalad att sova kvar även om jag måste upp klockan 9 på en ledig dag. Ett bra beslut tycker jag..

Frågan är om jag börjar bli påverkad av mina p-piller.. Har varit nere hela veckan och bara velat gråta, skrika, slita. Inatt började tårarna rinna från ingenstans, jag försökte själv komma på vad det var och så fort jag tänkte på mamma så bara sprutade tårarna, jag tyckte mest synd om C och jag hatar att gråta framför andra. Jag vill bara burra ner mig i ett tjockt täcke och sova där tills jag slutar sakna henne.

Hämtade mitt påskägg som mamma skickade på posten, jag ska inte vara otacksam men hon hade fyllt halva ägget! Haha..Hade förväntat mig ett smockfullt ägg men icke! Jag borde dock inte äta så mycke onyttigheter längre eftersom jag bara ätit donken, pizza, chips och godis dom senaste veckorna (känns det som iallafall).
På lördag ska jag och min man måla ägg och äta påsklunch hos hans mor, hur kul som helst för om det är någon jag tycker om så är det karina!

Ska nog lägga mig och sova lite till eftersom jag klev upp kl 9 imorse och har blivit väckt av en nattpratande man flera gånger.. Och läsa rocky-boken jag fick låna!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?