i think i'm in love with my stereo

2009-04-19, 12:28:12 / Kategori: Allmänt

Hemma klockan tolv typ, bara för att en viss man måste upp och jobba halv tolv.. Men ändå envisas jag med att sova kvar. Inte så konstigt kanske hehe. Träffade Nattis på tuben också, bra för jag hatar att åka själv i tystnad.

Idag är det mycket att göra känns det som. Först ska jag duscha och byta om (inte så jobbigt), sen ska jag till Skarpnäck och kolla på mitt lags match. Kan jag säga mitt lag när jag har slutat? Det är för tidigt att säga "mitt förra lag" haha. Hur som helst, den börjar fyra och jag ska dit tre för att prata med min tränare.. Sen runt halv sex måste jag åka direkt till folkkungagatan till jonis och calle och fota ett yrkesreportage på landet. Efter det hoppas jag få mysa hos min man innan jag åker hem.
Imorrn bitti ska jag också på informationsmöte för ica maxis nya stormarknad på sveavägen, förhoppningsvis får jag med mig Nadia och min bror.

På tal om min bror så är det där jag kommer bo snarast i sex månader. Så lilla jag kommer alltså dela lägenhet med en arbetslös 22 åring i flemingsberg. Men det positiva är att jag kommer få göra vardagsrummet till mitt rum utan några klagomål från någon! =) Och så blir det till att sova i en större säng eftersom adam kommer tillbaka efter sex månader. Jag ska ju hur som helst få göra det fint eftersom det kommer vara mitt rum, så det blir lite ordning och reda och så kan jag ÄNTLIGEN köpa en klädstång!! =D


En viss man är dock inte så intresserad av att låta mig bo där då han tycker det är så himla långt bort,men icke! Han får allt bita i det sura äpplet och faktiskt offra sig. Jag hoppas ni flickor kommer komma på besök ofta också.. =)


PöZ


Anonym

haha vi pendlar mellan solletuna och bagis, det är fan inget surt äpple att bita, det är värt det. din man kan dessutom ta bilen



2009-04-21, 12:27:54



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?